Fijne Kerstdagen en een Gelukkig 2020.

22 december 2019 - Flevopolder, Nederland

2019 was een goed jaar wat betreft mijn Keniaanse projecten. Twee keer maar liefst, ben ik met Carla afgereisd naar Mombasa. Dat is allemaal nog eens na te lezen op dit blog.

"Waar doen ze het van" zie ik mensen wel eens denken, al die projecten, field trips en outreaches etc.

De reis en verblijf kosten betaal ik zelf, en dankzij de gastvrijheid van de familie Johnson M, ons 2e home in Mombasa, blijft het te doen!

Picked and Payed, wij plukken, Anton plukt met name, emmers vol zomerfruit in de polder. Ik mag ook bij vriendinnen plukken. En maak jam. Honderden, echt, potten jam vinden gretig aftrek. Daar doen we het dus o. a. van. Donaties van vrienden en vriendinnen, service clubs, en soms onbekenden maken het mede mogelijk. Skincancer screening, Washable Sanitary Pads, field trips, etc. lokale organisaties doen het echte werk! De focus ligt vrnl op Albinisme. Deze mensen hebben het zwaar onder de Afrikaanse zon

I believe in Angels!!! Een groot succes dit najaar en winter is de verkoop van Kerst Engeltjes. Gemaakt door mijn zus Diny en schoonzus Anneke. Een echte Sisters Act dus!! 1 x een fotootje op Facebook en Instagram leverde o.a. een grote bestelling op voor de PKN kerk in Lichtenvoorde. Daarnaast nog een flink aantal via vriendinnen en kennissen. Doordat de Sisters zo hard hebben gewerkt, kon ook Carla  er nog flink wat kwijt in het AVL.

I believe in Angels! En een mooi (€€) begin voor 2020.

Allemaal heel, heel hartelijk dank voor de steun en het vertrouwen "dat het goed komt".

Ik wens iedereen Fijne Kerstdagen en een Gelukkig 2020.

Tot horens.

1. Marcel:
    23 december 2019
    Hel fijne feestdagen en een fantastisch 2020!!!