Reacties
Reacties 1 - 50 van 812
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| H.Roddenhof | We houden het nauwlettend in de gaten. Het geeft haar… | 18 jun. '26 |
| Monique | Kijk mar ik weet dat het geld goed terecht komt Hopelijk… | 14 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Lieve Monique, heel veel dank voor je bijdrage. Letterlijk… | 12 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Lucas! Komt zeker goed terecht. π€π | 12 jun. '26 |
| Monique | Gefeliciteerd alvast en op naar je geitjes dan maar… | 12 jun. '26 |
| Lucas | Hier heb ik ook nog wel wat voor over dan weet ik… | 12 jun. '26 |
| H.Roddenhof | π€© Dankjewel Carry! | 11 jun. '26 |
| Carry | Van harte gefeliciteerd Hermien !! Ik wens je een… | 11 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Marijke voor je mooie reactie. π we vieren… | 11 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Ellenπ . ' vooruit met de Geit '… | 11 jun. '26 |
| Marijke van Sprang | Wat een geweldige manier om steun te bieden die echt… | 11 jun. '26 |
| Ellen | Geiten kan ik niet regelen maar een bijdrage namens… | 10 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Els. π | 10 jun. '26 |
| Els | wat is het leven zwaar.En kan het heel erg tegenzitten.Eeen… | 10 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Lout. Dat gaat wel lukken. Tel mijn zegeningen.… | 9 jun. '26 |
| Lout Molkenboer | Wat een mooi verhaal weer Hermien! Hoop dat jij een… | 9 jun. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Pam. π€ | 24 apr. '26 |
| H.Roddenhof | We zijn dankbaar dat alles goed is verlopen Erna.… | 24 apr. '26 |
| H.Roddenhof | βΊοΈ! | 24 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Brenda. | 24 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Komt goed Els. | 24 apr. '26 |
| Brenda | Gewelgig werk! Heel veel respect! | 23 apr. '26 |
| Erna | Wat een verhalen weer! Goed werk! Fijn dat jullie… | 23 apr. '26 |
| Pam Louman Meijer | Weer geweldig, zo veel respect voor jullie inzet telkens… | 22 apr. '26 |
| Els | succes hoor. hou vol!!!! | 22 apr. '26 |
| Els | welkom thuis en nu bijkomen!!! | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | π. | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Ja zeker.π€© | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | π. | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel, weer eens afspreken in Amsterdam misschien?… | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Carry. | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Gelukt Els.alleen even verdwaald op Istanbul Airport.… | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Doe ik zeker Ciska. Gaat goed komen. π | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Lout, geeft veel voldoening idd. Waren net… | 22 apr. '26 |
| Lout Molkenboer | Weer topreis voor jullue geweest lees ik, mooi en… | 22 apr. '26 |
| Cisca | Best een intensief verblijf geweest. Rust maar goed… | 22 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Best wel spannend, maar wilde het gezin zo graag bezoeken… | 20 apr. '26 |
| Carry | Prachtige foto's ! | 20 apr. '26 |
| Carry | Veilig thuis!! en wat een dagen waren dit weer. Dank… | 20 apr. '26 |
| Carry | Veilig thuis !! En wat een dagen waren dit weer. Veel… | 20 apr. '26 |
| Sandra Hoek | Zeker!! | 19 apr. '26 |
| Sandra Hoek | Zo fijn voor haar! | 19 apr. '26 |
| Sandra Hoek | Geweldig voor hen! | 19 apr. '26 |
| Sandra Hoek | Leuk! | 19 apr. '26 |
| Sandra Hoek | Wat een schatje, zo serieus! | 19 apr. '26 |
| Els | zo'n dagje is jullie wel gegund.Pittig zat geweest.… | 19 apr. '26 |
| Wieke Biesheuvel | Ontzag! Ik zie het voor me, door de rivier waden,… | 19 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Vannacht 0m 3 uur vliegen we naar huis !π€ | 19 apr. '26 |
| H.Roddenhof | Dankjewel Brenda. | 19 apr. '26 |
| Brenda | Oohh... no! Sterkte! Rustig aan doen and veilig thuis! | 19 apr. '26 |


- H.Roddenhof: We houden het nauwlettend…
- Monique: Kijk mar ik weet dat het…
- H.Roddenhof: Lieve Monique, heel veel…
- H.Roddenhof: Dankjewel Lucas! Komt zeker…
- Monique: Gefeliciteerd alvast en op…
Alle reacties »