Naam:
Foto’s:
860
Video’s:

Over mij

De focus ligt nu op mijn vrijwilligers werk in Kenia . Onder de noemer Albinisme Care, komen alle facetten aan bod. Zowel de activiteiten in Nederland,  de fundraising, die uiteindelijk de activiteiten en hulp aan mensen met Albinisme mogelijk maken.

Privé reizen.

De wereld heeft zoveel moois te bieden. We proberen er waar mogelijk van te genieten.

Anton en Hermien, en Carla Sonder, samen hebben we al heel wat reizen gemaakt. Veraf en dichterbij.Ons gezelschap is uitgebreid met Albert en Anneke Brinkhuis.

Over mijn reis

18 september naar Namibië. Ruim 3 weken rondreizen. 4x4 Self-drive, kamperen.

Roadtrip.4x4 Selfdrive door Zuid Afrika en Botswana. Samen met mijn man Anton en best friend Carla. Dat was in 2015.

In maart/april 2017 een nieuw avontuur. Dit keer Zuid Afrika,kort uitstapje naar Botswana, en Swaziland .Samen met mijn broer Albert en zijn vrouw Anneke.

Het blog wordt aangevuld met verhalen van mijn vrijwilligerswerk in Kenya/Mombasa. Omdat mijn vorige  website van Be-More gestopt is.

Bezochte landen

Ik heb 39 landen (16%) bezocht:

Andorra, België, Botswana, Canada, Denemarken, Duitsland, Egypte, Ethiopië, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Haïti, Hongarije, Italië, Jordanië, Kenia, Lesotho, Luxemburg, Marokko, Monaco, Namibië, Nederland, Noorwegen, Oeganda, Oostenrijk, Polen, Rusland, Spanje, Swaziland, Tanzania, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.