Vertrouwen. "Do no harm"

31 juli 2023 - Flevopolder, Nederland

We hebben thuis een Zwaluwen familie, nu net is het tweede broedsel uit. Ze zitten vaak op een tak van de Berenklauw, en vliegen zelfs niet meer weg als wij naar buiten komen, de fiets stallen, of aankomen rijden. Vertrouwen ons dus.

Met gemengde gevoelens schreef ik het vorige verhaal over Samson. Is het niet te veel gevraagd?

Na een paar uur was mijn twijfel omgeslagen in blijdschap en dankbaarheid. De gulle donaties die zijn binnen gekomen gaan het verschil maken voor Samson én zijn familie. En voor teminste 2 anderen die nog maar aan het begin staan van hun traject.

De soap rond Samson is nog niet afgelopen. Onze blogs en critische kanttekening hebben de zaak wel op scherp gezet. De komende week wordt spannend, komt de verwijsbrief er nu ja of nee.

Vertrouwen, staat er in de titel. Ik ben dankbaar voor het vertrouwen in mij, in onze bemoeienis om deze kwetsbare mensen te helpen. Niet alleen met woorden maar ook met daden.

Wordt vervolgd.

1. Ineke Touber:
    31 juli 2023
    Het verhaal van Samson heb ik gemist, waarschijnlijk geschreven toen we weg waren. Mooi om te horen dat anderen ingesprongen zijn! Zal nog wat storten voor nieuwe "calamiteiten".
    X Ineke
  2. H.Roddenhof: