Kerst 2022.

22 december 2022 - Lelystad, Nederland

Beetje verdwaasd sta ik in de supermarkt. Kerst muziek uit de speakers, jachtige mensen met lijstjes, stress als dat ene artikel er net niet meer is....

Even dwaal ik af naar Kenia, het bericht over de honger, de droogte waardoor ook het komende zaai seizoen gevaar loopt, het is een groot contrast.

Gelukkig!!! Echt heel gelukkig ben ik terugkijkend op de afgelopen weken. Samen met mijn zus, schoonzus, man, Carla, vriendinnen en vrienden is het gelukt om honderden!! Engeltjes en andere fraaie kerstdecoraties te verkopen.

Ik heb op het Kerst event van AH Voorhof in Lelystad mogen staan, waar veel nieuwe mensen kennis namen van de projecten in Kenia. Mijn nieuwe flyer ging vlot van de hand. Publicatie van de flyer op Facebook en andere media leveren spontane donaties op met hart verwarmende reacties. Het doet me goed,in deze tijd, waarin het ook in eigen land moeilijk is voor veel mensen. Dat beseffen ook de medewerkers van de Albinisme Group Kwale en Lunga-Lunga Albinism Group dat het niet vanzelfsprekend is, de donaties en steun die we kunnen geven aan de mensen met Albinisme in Kwale. County.

We maken ons op voor de Kerstdagen. Even pas op de plaats. Iedereen goede Feestdagen gewenst en alle goeds voor 2023. Wordt vervolgd!

1. Erna:
    22 december 2022
    Fijn, Hermien, de verkoop van de engeltjes en de spontane donaties!
    Jullie zijn kanjers!!!
  2. Pieterke:
    22 december 2022
    Geweldig goed van jou en familie en vrienden wat jullie allemaal doen voor de Albinisme groep.
    Nu lekker even time-out onder de 🎄🎄🎄om bij te komen
  3. Brenda:
    22 december 2022
    Fantastic! It is need a wonderful Christmas!
  4. Carry:
    30 december 2022
    Gelukkig Nieuwjaar Hermien samen met je man en dierbaren, en ik zal ook mijn steentje blijven bijdragen. De verschillen zijn te groot denk ik ook altijd. Liefs, Carry
  5. H.Roddenhof:
    5 januari 2023
    Dankjewel Carry. Voor jullie óók.