Karibu, Welkom.

11 maart 2023 - Flevopolder, Nederland

Nog 1week te gaan. De koffers staan al klaar, gevuld tot het randje, weegschaal op en af... Wat mee MOET en wat kan. Prioriteiten stellen, de Waka Waka's, natuurlijk de Washable Sanitary Pads, de zonnebrillen, baby mutsjes, hoeden en petten. Tandenborstels, pennen, etc.. Hoe vaak denk ik, ach dat weegt bijna niks.... Maar zo ineens 23kg..... 2x dat wel. De eigen kleding gaat  grotendeels in de handbagage.

Het programma loopt al aardig vol. Dankzij goede communicatie kunnen we efficiënt (althans proberen we) plannen. We hebben voor het grootste deel van de missie een auto met chauffeur in gehuurd. Een enthousiaste jonge man, die vorig jaar goed werk heeft geleverd en er net zoveel plezier in heeft als wij.

Om niet van hier mee te slepen, wat daar te koop is maak ik geld over naar verschillende projecten. Zoals naar vriendin Kate Wambui, zij runt met liefde en passie een opvang voor kinderen van tiener moeders. Bright Angels Centre, in een buitenwijk van Mombasa. Ik had zo'n vermoeden dat het niet makkelijk is om 45 kinderen te voeden en maakte geld over.

Haar reactie ontroerde mij.

"Karibu....your good deeds always overwhelm me... you come in when iam in dire straits dear, when I have hit a dead end ...I can't explain or even express my gratitude  but may God keep you and enlarge  you in all ways., keep you in sound health always."

Deze mooie woorden komen ook jullie, trouwe volgers en sponsors toe.

Er staan nog meer mooie dingen te gebeuren. #The best is yet to come.

​​​​Asante Sana.

1. Carry:
    ❤❤ en veel succes weer.
  2. H.Roddenhof:
    Dankjewel Carry.
  3. Carry:
    11 maart 2023
    En heerlijk al die spullen 🙏🙏
  4. H.Roddenhof:
    Ongelooflijk, echt...
  5. Lout:
    Veel plezier en succes!
  6. H.Roddenhof:
    Dankjewel Lout.
  7. Ineke Touber:
    12 maart 2023
    Moge jullie reis voorspoedig zijn 🍀
  8. H.Roddenhof:
    Dankjewel Ineke!
  9. Erna:
    12 maart 2023
    Goede reis weer, Hermien en Carla!
  10. H.Roddenhof:
    Dankjewel Erna.
  11. Jobke van 't Hof:
    Super!! veel succes
  12. H.Roddenhof:
    Dankjewel Jobke.
  13. Ellen:
    13 maart 2023
    Een mooi ontroerend verhaal Hermien en het laat maar weer eens zien hoe hoog de nood kan zijn..jij en Carla zijn weer super gemotiveerd! God bless you!
  14. H.Roddenhof:
    Dankjewel Ellen.
  15. Frouwke Stegeman:
    13 maart 2023
    Wat een prachtige reactie, ik snap helemaal waar die fantastische inzet van jullie door komt. Geweldig! Heel veel geluk met de a.s. missie!
  16. H.Roddenhof:
    13 maart 2023
    Dankjewel Frouwke. Het helpt zeker.
  17. Els v Deinse:
    15 maart 2023
    Jullie doen toch wel weer mooi werk. bravo
  18. H.Roddenhof:
    15 maart 2023
    Dankjewel Els. Heb er weer zin in !