Terug

26 oktober 2022 - Lelystad, Nederland

Ahhh, je bent weer terug? Hoe was het ? Je ziet er goed uit.....

Ja, ik ben weer terug, althans mijn lichaam, mijn geest is nog DAAR, en overvol. Hoe het was ? Wel goed eigenlijk. Oh das mooi,wanneer ga je weer ? Je ziet er goed uit....Ik zie de kringen onder mijn ogen, op de weegschaal een kilo vocht vasthoudend, en mijn oren nog verstopt.

De eerste afspraken al weer gehad, inspiratie opgedaan voor een nieuw project met een vriendin.

De was gedraaid,  wat een uitvinding een wasmachine....Alle doeken bestellingen ingepakt, en de nieuwe eigenaren  ge apt.

Dankbaarheid overheerst,  als ik door de foto's blader komt alles weer voorbij.

Er zitten leuke dingen aan te komen, de knop gaat om. KWW , ' Kiek'n wat wórdt '  .

Alle lieve lezers, volgers, sponsors, ontzettend bedankt.  Zonder jullie kan ik niets !! Niet te vergeten de teamleden van de Albinisme Group Kwale en Lunga Lunga Albinisme Group, de chauffeurs en de koffersjouwers !!.

Last but not least !! Mijn man, die zich thuis gelukkig prima redt.  En een heerlijke hutspot klaar had toen ik thuis kwam. Dankbaar voor zijn onvoorwaardelijke steun. 🙏.

De teamleden doen het werk, gaan dóór  ook als wij er niet zijn. Onder omstandigheden die vaak heel lastig zijn.

Wordt vervolgd.

1. Els v Deinse:
    26 oktober 2022
    ja, wat hebben jullie goed werk verricht.
    Rustig "landen" met het hoofd. En ben benieuwd naar de nieuwe plannen.
    Groetjes Els
  2. H.Roddenhof:
    Je hoort het! Moet nog even rijpen ☺
  3. Ineke Touber:
    26 oktober 2022
    Wat n energie hebben jullie en wat heeft het fantastisch veel opgeleverd. Petje af !!
  4. Carry:
    26 oktober 2022
    Ja, dat was het dan weer. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. En super mooi werk verricht. Nu even uitrusten. liefs,
  5. Erna:
    26 oktober 2022
    Echt geweldig weer, Hermien (en reisgenoten!)
    Diep respect voor al dit goede werk!!