Positief.

6 november 2022 - Flevopolder, Nederland

Doorgaans ben ik positief ingesteld , het glas halfvol, denken in kansen ,in oplossingen etc.

Deze week zelfs bewezen positief!! Na drie jaar dus toch Corona opgelopen. Ach, hoestje denk je nog, totdat ik opeens niets meer rook. Twee streepjes op de zelftest, positief.

' Milde klachten' heet het , de vaccinaties doen hun werk en ik pas me aan , even pas op de plaats.

Mooie gelegenheid om vóóruit te kijken,  de Kerstdagen komen er aan. De Kerstengeltjes liggen alweer klaar voor de verkoop. Nieuwe leuke decoraties erbij en een paar leuke events in het verschiet.

Mijn zus heeft vlg mij het jaar rond.....weer honderden Engeltjes en andere kerst items gehaakt. Grote bestellingen en Carla en mij voorzien. Albinisme Care , in de regio Kwale in Kenia daar doen we het voor.

De laatste beelden van mijn reis naar Kenia staan nog op mijn netvlies,  ondertussen stapelen problemen zich op voor het team in Kwale.  De enorme voorraad zonnebrandcrème,  ( niet de door ons meegenomen,  die is al uitgegeven) die nu,verzonden door de Nederlandse Stichting Albinisme in Afrika in Kwale en Mombasa is aangekomen , moet opgeslagen én gedistribueerd worden in de regio. Dat betekent véél werk voor een handjevol teamleden,  die óók nog Goddank, hun werk hebben. Neem daarbij de grote afstanden en de sterk gestegen prijzen voor vervoer. Een financiële uitdaging óók nog. Daar kunnen we gelukkig iets aan doen. De Engeltjes gaan weer vliegen. 3€ per stuk. Leuke setjes, gecombineerd met een heerlijke jam bv.

Ik ben er klaar voor. Jullie ook?

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Brenda:
    6 november 2022
    Your story gives such a warm feeling...
    Christmas is indeed a wonderful time of the year!
    Take good care of yourself Hermien. Don't forget to rest🤗.
  2. Jannie:
    7 november 2022
    Goed bezig hoor, vervelend van de Corona, maar daar kom je hopelijk snel overheen…. Ook ik was geveld