Reis stress....

2 oktober 2022 - Lelystad, Nederland

Nog 7 dagen, 9uur,46minuten

Ik was vergeten hoe het was... Voorbereiden van een missie, want dat is het, een goed geplande missie als het aan ons ligt.

Lijstjes slingeren overal, wat moet mee, maar wat Kan mee... De raderen draaien, ook in Kenia, outreaches worden gepland, afspraken gemaakt, vervoer geregeld etc.

Het visum is goedgekeurd, de gezondheids verklaring ook. De stapel prints wordt steeds groter. Net als de spullen voor in de koffer. Zonnebrand crème, zonnebrillen etc. Dat wordt powerliften.

Ondertussen in Mombasa, door geld over te maken kan de hulpverlening doorgaan. Schoolfees en schoenen bijvoorbeeld, weer 3meisjes blij gemaakt.

30sets Washable Sanitary Pads gekregen,dankzij Brenda Adoyo. Meteen even bij gepraat in Utrecht.

20 Wakka Wakka's.... daarover later meer. Passen en meten, weegschaal op en af.

Dan nog de stress van het "gedoe" op Schiphol..... Kortom, ik ben wel eens ontspanner op reis gegaan.

Gelukkig zijn we met z'n vieren! Carla natuurlijk, met zo mogelijk nóg meer spullen. Anneke en Mieneke als support team. (en voor de extra koffer natuurlijk)

Een steuntje in de rug is altijd welkom. NL33RABO0348111509  tnv H.Roddenhof Brinkhuis.  Met vermelding Albinisme Care project Kenya.